بیش از نیمی از نرم افزارهای آی فون و اندرویید اطلاعات را بدون اطلاع و اجازه کاربر برای شرکای تبلیغاتی ارسال می کنند.
بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، 101 نرم افزاری که محبوبیت زیادی در میان کاربران دارد مورد آزمایش قرار گرفت که براساس آن مشخص شد 56 نرم افزار، مشخصات کاربر را برای شرکت های دیگر بدون موافقت و اجازه وی ارسال می کنند، 47 نرم افزار موقعیت مکانی کاربر را و پنج درصد سن، جنسیت و دیگر اطلاعات شخصی را برای افراد بیگانه ارسال می کنند.

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:12 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، این خبرگزاری در اقدامی عجیب پیش از آنکه گوشی هوشمند iPhone 5 از سوی اپل معرفی شود، هزینه قطعات به کار رفته در آن را برآورد کرد. به گفته خبرگزاری Boomberg، در مدل جدید گوشی هوشنمد اپل از پردازنده دوهسته‌ای A5، ۵۱۲ مگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است که کارشناسان مجموع هزینه قطعات یاد شده و دیگر بخش‌های این گوشی را ۲۷۰ دلار برآورد کرده‌اند.

اگر پیش‌بینی‌های کارشناسان درست باشد، سود اپل از فروش هر دستگاه iPhone 5 نسبت به مدل قبلی این محصول با رشد ۵۶٫۴ درصدی به ۶۲۰ دلار می‌رسد. البته در این برآورد تمام هزینه‌های این گوشی هوشمند در نظر گرفته نشده است. این سود بسته به اهداف اپل در جریان تولید این محصول می‌تواند تغییر کند و اگر اپل برای آن رم، حافظه داخلی و … بیشتری در نظر بگیرد، آن را با قیمت متفاوتی تولید و عرضه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که اپل هر دستگاه گوشی هوشمند iPhone 4 را با هزینه‌ ۱۸۷٫۵۱ دلاری تولید کرد.

 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 8:50 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه